אודישנים לשחקנים - אולי גם אתם תיוולדו כוכבים

לא אחת היתרון היחסי עשוי להיות בנקודת הזינוק ובקרש הקפיצה, בתנאי פתיחה מועדפים. על כך עשויים להעיד רבים, אלמוניים לחלוטין, שקיבלו ומקבלים כל העת הזדמנות להיחשף ולהוכיח עצמם, גם אם בתפקידים פשוטים. סוכנות ייצוג TAKE 2 סוכנות ידועה ועתירת קשרים מציעה אודישנים לשחקנים במגוון הפקות.
בסוכנות ניתן לקבל מידע עדכני, און ליין, על מגוון של הפקות בתחומי המשחק, הפרסום, הקולנוע, פרסומות, סרטוני הדרכה ועוד. ניתן להירשם לסוכנות באמצעות תהליך רישום קצר ומהיר ולהימנות עם מאגר המועמדים הפוטנציאליים להפקות שונות.


אודישנים לשחקנים – לכל אחד ואחת מגיעות הזדמנויות
אין הכרח להיראות "מיליון דולר". הסיכויים מאירים פנים לא רק לבעלי הגזרה החטובה, ליפים וליפות, אלא לכל מי שיש להם משהו ייחודי להציע - בחזותם, בהתנהגותם, באופן שבו הם מביאים לידי ביטוי חזותי את המאפיין והמייחד אותם.
האודישנים נערכים כאמור בכל עת. לוח דרושים מתעדכן באופן שוטף ומאפשר לכל אחד ואחת מכם להיחשף ולהתוודע אל מגוון האודישנים. מי מכם שחולמים להיחשף ולהתגלות, השתתפות באודישנים שונים היא הצעד הראשון הנכון והנבון להגשמת החלום.
למי שרשומים בסוכנות ומיוצגים על ידה עשוי להיות ערך מוסף ויתרון על מי שאינם רשומים בה הואיל והסוכנים מיידעים את המועמדים המתאימים ואף מעודדים אותם לגשת לאודישנים השונים. אודישנים לשחקנים פותחים אפוא שערים לחשיפה ולפרסום. גם אם האודישן הראשון אינו גורם באחת להצלחה מסחררת חשוב להבין, כי אפשרויות נפתחות כל העת וגם אם לא הצלחתם להתקבל להפקה כל שהיא לאחר השתתפות באודישן אחד, אתם ודאי יכולים להתנחם ולהתעודד מהעובדה כי אודישנים נערכים כל העת.
לבד מהחוויה השתתפות בהפקות שונות, גם כניצבים, עשויה להיות תוספת הכנסה קטנה. ותמיד קיים סיכוי כי מפיקים ואנשי מקצוע בתעשייה יאתרו אתכם ויעניקו לכם הזדמנות וקידום. לא רק הסבלנות משתלמת, גם הרצון וההתמדה והנכונות לנסות פעם אחר פעם להשתתף באודישנים.
אודישנים לשחקנים מוצעים לפי סוגים, כאשר בלוח המודעות הווירטואלי והממשי של הסוכנות מתפרסם תאריך הזנת ההזמנה, שם ההפקה והסוג שלה, דרישות הליהוק ומועד קיומו של האודישן. חשוב לדעת ולהפנים, כי רכבת ההזדמנויות תמיד עוברת לפחות פעם נוספת, ואף לא אחת מהן היא הרכבת האחרונה.