ניצבים לפרסומות - ייתכן כי מחפשים דווקא אתכם

 אחת מהמחלקות היותר פעילות של סוכנות ליהוק רבת מוניטין Take 2  הינה מחלקת הניצבים, המהווה מאגר לאודישנים שבהם מחפשים דמויות ייחודיות להפקות של פרסומות שונות. אולי גם אתם מתאימים להיות ניצבים לפרסומות. אם לא תנסו - איך תדעו?
על פי רוב ניצבים אינם נדרשים לדבר, להוציא מלה או משפט קצר וגם לא להפגין כישורי משחק יוצאי דופן. די במראה נעים, בחזות מעניינת,או בנראוּת בולטת. לא פעם דרישות הליהוק עשויות להאיר פנים דווקא למי שהמראה שלהם אינו מלוטש.  דווקא מאחר שהם אינם נדרשים לדבר עליהם להצטיין ולבלוט בשפת גופם, ביכולת להיכנס לדמות שהם עצמם מהווים אותה. הניצבים ניצבים אפוא בפני אתגר חשוב ותובעני מבלי לפצות פה... פרסומות עשויות לחשוף אתכם גם בזמן קצר שבו אתם נראים. משהו בחזותכם עשוי לרתק אנשי מקצוע ולקסום להם. אולי הם מחפשים דווקא אתכם? מדי יום מתפרסמות מודעות על אודישנים שבהם נדרשים גם ניצבים לפרסומות

.
ניצבים לפרסומות- הבאים בתור הם אתם
הגישה הנכונה לקראת כל אודישן היא זו שמתמצה במלים "אין לי מה להפסיד". במקרה הכי גרוע - לא יבחרו בכם. אז מה? תנסו פעם נוספת ועוד פעם. עד שתצליחו. וגם אם וכאשר תיבחרו להפקה כלשהי, זו תהיה רק ההתחלה. הדרך ארוכה היא ורבה, אבל מלאת עניין, צופנת סודות והבטחות. חשוב ליהנות מעצם ההליכה בה, מהציפייה שיבחרו בכם, מהנכונות לעשות הכול כדי שתימצאו ראויים להיבחר.
אף שתפקיד הניצב עלול להיראות שולי וזניח - יש בו צורך. כניצבים לפרסומות בפרט ולהפקות בכלל אתם לא בלתי נחוצים, אתם לא בלתי מורגשים, אתם ודאי לא בלתי מוערכים - ודאי לא אם וכאשר תבצעו את תפקידכם כנדרש: ברצינות גמורה, מדויק, ללא דופי.
ניצבים לפרסומות צריכים להעריך עצמם, להרגיש כמו כוכבים מבלי להפגין, חלילה, גינוני כוכבוּת, ודאי לא בשלב ראשוני זה, שבו איש מהמפיקים ומהמלהקים אינו מכיר אתכם. מומלץ לגשת אל האודישנים כאל אתגר, להידרש אליהם כאל סיכוי ולהרגיש בהם חוויה.