סוכנות שחקנים – כן השיגור שלכם ל"השמים הם הגבול"


ההיצע רב אבל הביקוש גדול יותר. רבים חולמים להיות מפורסמים אבל מאחר שהדרך אל התהילה מתחילה בחשיפה, יש מקום המעניק סיכוי למי שרוצים להיחשף - סוכנות שחקנים. TAKE 2 זה המקום להירשם ולהרשים. זה המקום לקבל מידע אודות אודישנים שונים לסוגות שונות של הפקות: תיאטרון, קולנוע, פרסומות, סרטי תעודה, שלטי חוצות ועוד. בעולם הפרסום תמיד מחפשים דמויות חדשות, פנים רעננות. סוכנות מעניקה סיכוי לא רק לדוגמנים חטובים או לדוגמניות שנראות 'מיליון דולר'. בתפקידי ניצבים, לדוגמה, מבוקשים לא אחת דווקא בעלי חזות מחוספסת, אנשים גבוהים מאוד או נמוכים מאוד, שמנים או רזים.


סוכנות שחקנים – יחס אישי, שירות מקצועי
כאשר אתם רשומים אצל סוכנות שחקנים, אתם מקבלים מידע שוטף ועדכני על הפקות שונות. על פי שיקול דעתם של אנשי המקצוע של הסוכנות הם מזהים התאמה בין הביקוש ובין ההיצע ועשויים להמליץ עליכם לאנשי ההפקה של האודישן ובכך להגביר את הסיכויים. כאשר המאבק הוא על חשיפה, על נראוּת ועל תשומת הלב, ישנה חשיבות למי שמביא אותו "מהבית" – יתרון יחסי. באמצעות סוכנות השחקנים ניתן לקבל עצות מקצועיות שעשויות לשרת אתכם באודישנים, הכוונה, ליטוש וכמובן גם סיכוי רב להתוודע אל קיומם של אודישנים ולהשתתף ברבים מהם.


בניגוד למה שאתם, שרוצים להיחשף ולהתפרסם במדיה, חושבים, באמצעות סוכנות תוכלו להשתתף לא רק באודישנים לתכניות טלוויזיה או פרסומות אלא גם לסרטי הדרכה והפקות סטילס מגוונות ובהם: קטלוגים, מודעות, עיתונים ועוד. ניצבים עשויים למצוא בהשתתפותם בהפקות שונות מקור להכנסה משלימה ו- כמובן- לצבור חוויות מעניינות. חלקם עשויים לצוד את עיניהם של סוכנים ומפיקים מקצועיים שעשויים ללהקם לתפקידים מרכזיים יותר בהפקות שונות. סוכנות עשויה להגשים חלומות של ילדים ונוער, שאותם היא מייצגת תוך שמירה והקפדה מרבית על רגישות וסבלנות וכמובן תוך שמירה על החוק. על מנת לשפר את סיכויי המועמדים להצליח באודישנים מעמידה לרשותם סוכנות שחקנים אולפן לחזרות המצויד במיטב הציוד לצילום, להקלטה, לתאורה, לאיפור וכן סטודיו להפקת 'בוק' מקצועי שעשוי לשרת את המועמדים באודישנים השונים.