אודישנים - פותחים לכם שערים, אופקים וסיכויים

רבים חולמים להיחשף ולהוכיח יכולות וכישורים בתחומי משחק, שירה, ריקוד ועוד. רבים רוצים לקבל סיכוי להרוויח את 15 דקות התהילה שמזומנות - כך אומרים - לכל אחד מאתנו. סוכנות שחקנים מקצועית מאפשרת לכם להתוודע אל מגוון אודישנים וכמי שרשומים בה ונמנים עם מיוצגיה לקבל גם סיכוי ולזכות ביתרון יחסי כשאתם נשלחים לאודישנים מטעמה ובאמצעותה. קיימות כיום זירות רבות שבהן ניתן להפגין ולהוכיח כישורים בימתיים. הפקות שונות נערכות כל העת. באופן רציף וקבוע נדרשים מועמדים לתפקידי ליהוק בהפקות שונות בכל אחד מענפי המדיה: פרסומות, קולנוע, תיאטרון, ניצבים, עיתונות, שלטי חוצות ועוד. אודישנים הינם קרש קפיצה. עצם ההשתתפות בהם פותחים בפניכם אופק וסיכוי להיחשף בפני מספר רב של אנשים, בהם אנשי מקצוע חדי עין ודקי הבחנה, שיכולים לזהות את הפוטנציאל הרב הגלום בכם ולסייע לכם להתקדם.

   עבודה ללא ניסיון

אודישנים - כל המידע בפנים
אין תנאי סף הכרחיים להשתתפות בחלק מהאודישנים, היות שבחלק בלתי מבוטל מהם לא נדרשים בהכרח אנשים עם מראה מלוטש וכישורי משחק מוכחים אלא בעלי מראה שמתאים לקונספט מסוים.  בלוח המודעות המקוון באתר סוכנות השחקנים תוכלו לקבל את כל המידע על האודישנים השונים: סוג ההפקה, דרישות הליהוק ומועד האודישנים. כמי שרשומים בסוכנות יהיה לכם קל יותר להגיע אל האודישנים כבר מעצם הידיעה שלכם על מועד קיומם.


בנוסף – כמי שמאחוריכם ניצבת סוכנות מקצועית היא ממליצה במקרים רבים למפיק, לבימאי או למלהק על מועמדים פוטנציאליים שונים מבין הרשומים בה אבל עם זאת, חשוב להבין כי ההחלטה הסופית אינה בידיה אלא בידי האחראים על האודישנים.אודישנים רבים מאפשרים לסוגים רבים של מועמדים לקבל סיכוי להוכיח עצמם. כל אודישן פותח סדק צר ודק בדלת, אשר בעתיד יכולה להיפתח לרווחה. לא כל מי שרוצים להתחיל את דרכם אל עולם הפרסום והזוהר מבינים את חשיבות הצעד הראשון, אשר גם אם הוא קטן, הוא עשוי להיות גדול ומשמעותי בעתיד, כמו גם בראייה לאחור. חשוב להידרש גם אל סיכוי קטן כאל אתגר גדול וגם אל תפקיד שולי כאל תפקיד ראשי. תמיד תעשו את הכי טוב שאתם יכולים. זה עשוי להשתלם בגדול.