נזקקים להכנסה נוספת? בואו וקבלו כמה טיפים טובים!
 
המינוס בבנק הולך וגדל מחודש לחודש? נזקקים להכנסה נוספת? משפחות ישראליות רבות כיום נמצאות במצב כלכלי דוחק ומתקשות לסגור את החודש גם במקרים שבהם שני בני הזוג עובדים ומתפרנסים למחייתם. העול הכלכלי שרובץ על משפחות עלול להיות כבד אף הרבה יותר בסיטואציות שבהן מדובר במפרנס יחיד.
 
המציאות מראה שהניסיון של המשפחות להצטמצם בהוצאות לרוב אינו נושא פרי, שכן במצבים הללו עולה הצורך בהגדלת הכנסות במקביל לצמצום נטל הוצאות. לצערנו, משפחות רבות מקדישות משאבים ומאמצים לא מבוטלים בניסיון להפחית בהוצאות במידת האפשר, בעוד שאופציית העלאת הכנסות נזנחת כמעט לחלוטין. הגדלת הכנסות מהווה נדבך חשוב היות והיא מאפשרת לייצר כסף פנוי שמקל בהסדרת החובות, בעמידה בהתחייבויות, ולעתים גם הפרשה לחסכונות.
 

בקשת העלאה מהמעסיק ושקילת האפשרות להחלפת מקום העבודה הנוכחי

ישנן כמה אפשרויות להעלאת רמת ההכנסות, כשהשכיחות והמקובלות ביותר מביניהן מאז ומתמיד כוללות תוספת של משמרות או שעות עבודה, בקשת העלאה מהמעסיק ושקילת האפשרות להחליף את מקום העבודה הנוכחי במקום עבודה שמציע תנאי שכר גבוהים יותר.
 
חשוב להדגיש שבמידה והחלטתם להחליף את מקום העבודה הנוכחי, כדאי לקחת בחשבון את כל ההשלכות ולהימנע מעזיבת מקום העבודה לפני שהתקבלתם למקום אחר עם תנאים טובים ומבטיחים יותר.
 
אופציות נוספות שבאמצעותן ניתן לעתים לייצר הכנסה נוספת כוללות פתיחת עסק עצמאי זעיר במקביל לעבודה כשכירים. ואולם, למרות שמדובר ברעיון נחמד ורומנטי על עסק קטן מהצד, מדובר במאמץ לא מבוטל המצריך את ההירתמות של כל התא המשפחתי, ובמקרים רבים גם השקעה כספית.
 

הזדמנות מופלאה לפנות אל תחומים וכיוונים המותאמים ליכולות והכישורים

במידה ואתם שוקלים את האפשרות לייצור הכנסה נוספת על ידי פתיחת עסק קטן, רצוי להיוועץ תחילה באנשי מקצוע המתמחים בתחום. אנשי המקצוע מקבוצת TAKE2, סוכנות הליהוק הוותיקה והגדולה בישראל, מציינים שמציאת מקורות הכנסה נוספים כרוכה, אמנם, בחשיבה יצירתית, מעוף ותעוזה, אך בניגוד למה שרבים סוברים, היא איננה חייבת להיות בהכרח תלויה וקשורה למשלח היד הנוכחי.
 
מקבוצת TAKE2 מסבירים שהחיפוש אחר מקורות הכנסה נוספים מהווה הזדמנות מופלאה לפנות אל תחומים וכיוונים המותאמים אל היכולות והכישורים, כשאחת מהדוגמאות הקלסיות לכך היא תחום הניצבות. מדובר בעבודה עבור סרטים, תכניות טלוויזיה ופרסומות, שאיננה מצריכה הכשרה, ניסיון או חזות מצודדת, וגם לא עולה הצורך בהשקעה כספית או נטישת מקום העבודה הנוכחי. אז למה אתם מחכים?
 



דוגמנים לפרסומות: מהאלמוניות מוחלטת אל עבר התהילה

מעוניינים לעשות את הצעד הראשון בעולם הפרסום? לפתח קרייה בדוגמנות? לעסוק כשחקנים או דוגמנים לפרסומות, סרטים או סדרות? לא כל אחד מאיתנו נולד, אמנם



איך ליצור הכנסה נוספת במשרה חלקית?

כל אחד מאתנו זקוק להכנסה נוספת כלשהי. בין אם אנו הורים וזקוקים לכסף לניהול הוצאות הבית, בין אם אנו סטודנטים הזקוקים לכסף להמשך הלימודים, בין אם אנו חיילים משוחררים הזקוקים לכסף לטיול שאחרי צבא ובין אם אנו אימהות חד הוריות הזקוקות לכסף לגידול הילדים. לכסף בעולמנו שימושים רבים, הן להגשמת חלומות והן כמשאב הישרדותי. כיום תוכלו לעבוד במשרה חלקית או מלאה בתחום הנחשק ביותר בישראל ולהרוויח הכנסה נוספת או מלאה בקלות.

 

חברת TAKE 2:


חברת טייק2 היא סוכנות הניצבים הגדולה בישראל ומספקת מידי יום כישרונות, ניצבים, ביטים, דוגמנים ודוגמניות לסדרות טלוויזיה שונות, סרטי קולנוע, פרסומות, שלטי חוצות, תיאטרון ועוד. החברה שהוקמה בשנת 1991 על ידי גדי בר לביא, מסייעת כיום לאנשים רבים בישראל להשתלב ולהתפרנס בתחום תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל.

 

 

הכנסה נוספת במשרה חלקית או מלאה:


בין אם אתם הורים לילדים צעירים ורוצים לרשום אותם או אתכם לסוכנות, ובין אם אתם בני 80+ גם אז תוכלו להירשם לסוכנות. הפקות רבות בתחום התעשייה והקולנוע בישראל מחפשות ניצבים וביטים (תפקידי משחק קטנים). אצלנו הם יכולים למצוא את מושא החיפושים שלהם מתוך מאגר גדול של אנשים וטיפוסים שונים, מכל הגילאים ומכל חלקי הארץ. העבודה אינה נדרשת בניסיון קודם בתחום ויכולה לשמש אתכם כעבודה במשרה חלקית. חלק מהניצבים שלנו מנצלים את ההשתלבות בתחום זה כדי להתקדם בו וחלק מתייחסים לכך כאל עבודה מהצד או חוויה מיוחדת.

 

 

סדנת משחק:


הסוכנות מאפשרת לשחקנים, לניצבים ולדוגמנים שבה להצטרף לסדנאות משחק איכותיות. הסדנאות מתקיימות ב-3 מסלולים שונים: סדנת משחק מול מצלמה למבוגרים, סדנא לילדים וסדנא למתקדמים.
מטרת הסדנה היא להקנות יסודות משחק, ידע וכלים לעמידה ומשחק מול מצלמה. באמצעות כלים אלה יבנה השחקן את אישיותו הפרטית תוך ניצול יכולותיו, זאת כדי לגלם דמויות שונות ומגוונות. אם אתם מחפשים הכנסה נוספת, אין ספק שתרצו להצטרף לסדנת משחק זו, המתנהלת על ידי מורים שהנם שם דבר בתעשייה זו בישראל, כדי להגדיל את הסיכוי שלכם להתקבל להפקות השונות. בין הנושאים שילמדו בקורס: אימפרוביזציה, ריכוז ומשמעת, יסודות לבניית דמות, ניתוח טקסטים ועוד.

 

 


עבודה ללא ניסיון

יש לנו בשורה עבורכם, יש עבודה ללא ניסיון משתלמת ומכניסה וגם כזו אשר תוכלו ליהנות ממנה.


סדנאות משחק

 טייק 2 מספקת סדנאות משחק מעשיות למבוגרים וסדנא נפרדת לילדים. לאחר מכן יוכלו להתקדם לסדנת משחק למתקדמים. במסגרת הסדנא


עמודים: 1 [2] 3 4 (פריטים: 33)