4<>
ייצוג שחקנים לאודישנים באמצעות סוכנות ליהוק מקצועית
קטגוריה ראשית » ייצוג שחקנים לאודישנים באמצעות סוכנות ליהוק מקצועית

חיידק הבמה נטוע בקרב רבים מאיתנו, אך על מנת להתקבל אל הפקה מסוימת מקובל כיום לערוך מבחן בד או אודישן לצורך בדיקת התאמתו של האדם אל התפקיד. מבחני בד מתקיימים בדרך כלל לקראת הפקתם של הצגות תיאטרון, סרטים, פרסומות, תכניות ריאליטי וסדרות טלוויזיה כאלו ואחרות.

תהליך ההירשמות לאודישנים אפשרי באמצעות הגעה פיזית אל ההפקה הנדרשת או באמצעות סוכנות שחקנים מקצועית הפועלת למען ייצוג שחקנים והתאמתם באופן מיטבי אל התפקיד בהפקה.

ההשתתפות באודישן כרוכה בדרך כלל בהכנה מראש של קטע שאותו נדרשים הנבחנים להציג במהלך האודישן, או לחלופין ביצוע של טקסט המוגש לנבחנים במהלך האודישן במטרה לבחון את כישורי האלתור. במרבית ההפקות נמשך התהליך מספר ימים שלאחריו מיידעים את הנבחנים אם עברו בהצלחה את האודישן.

לשם סלילת הדרך אל ההצלחה בתחום המשחק נדרשת הזדמנות אמיתית שתאפשר  השתלבות בתחום, ולשם כך עולה הצורך בסוכנות ייצוג שחקנים גדולה ומקצועית, אשר  פועלת במיומנות ובחוכמה, ומעניקה אף כלים שישמשו את לקוחותיהם לצורך ניצול כישורי המשחק ואיכויות הבמה הטמונים בהם על מנת להשתלב באופן האופטימאלי בתפקידים המתאימים.

אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר לקידום הקריירה בתחום המשחק היא בחירת סוכנות שחקנים מקצועית ואיכותית, המסוגלת, מחד לייצר מגוון הצעות עבודה עבור לקוחותיה, ומנגד להעניק לכל אחד מלקוחותיה גם יחס אישי, ולקדם במקביל את האינטרסים שלהם בדרך המיטבית.

ליהוק השחקן אל התפקיד המתאים עשוי לא פעם להיות בגדר משימה קריטית, ולצורך זה נדרשת סוכנות שחקנים גדולה ובעלת מגוון רחב של קשרים, במטרה להפנות את הלקוחות שהיא מייצגת אל האודישנים המתאימים להם ביותר, ואף לקשר אותם אל ההפקות השונות.

כסוכנות מובילה בישראל לליהוק וייצוג שחקנים TAKE 2
הצעד הראשון אל עבר הקריירה בתחום המשחק דורש, כאמור, סוכנות מקצועית לליהוק ייצוג שחקנים, דוגמנים וניצבים, ואחת מסוכנויות הליהוק הגדולות והמובילות בישראל היא TAKE 2 המספקת שירות מקצועי לתעשיית הטלוויזיה, הפרסומות והקולנוע בארץ.

הסוכנות נוסדה בשנת 1991 באמצעות גדי בר לביא, ואליה הצטרף דודי שמיר המשמש כיום כמנכ"ל הסוכנות. ברבות השנים התרחבה הסוכנות, וכיום נוטלים מיוצגיה חלק במרבית ההפקות של סדרות הטלוויזיה, הפקות תיאטרון, סרטי הקולנוע והפרסומת בישראל.

ההפקות כוללות גם סדרות טלוויזיה, הפקות סטילס כגון שילוט חוצות, קטלוגים ומודעות פרסומות, וכן סרטי הדרכה ותדמית. סוכנות TAKE2 מורכבת מצוות מקצועי ומיומן בתחום אשר מקדיש את מירב מאמציו לטובת לקוחותיו, תוך הקפדה על מתן שירות יעיל ויחס אישי.