4<>
סטודנט, מחפש עבודה זמנית לסטודנטים בתחום מאתגר ומלהיב?
קטגוריה ראשית »  סטודנט, מחפש עבודה זמנית לסטודנטים בתחום מאתגר ומלהיב?
בתקופה זו שבה מספר דורשי העבודה גבוה לאין שיעור ממספר המעסיקים המחפשים עובדים, משימת החיפוש אחר עבודה הופכת לקשה מאוד, ואף לקשה במיוחד כשהדבר נוגע אל עבודה זמנית לסטודנטים, האמורים לנתב את סדר היום שלהם וזמינותם לעבודה בהתאם ללוח זמנים רווי לימודים, עבודות סמינריוניות, עבודות גמר ומבחנים.
 
כשהדבר נוגע אל עבודה ללא ניסיון ברירת המחדל של מרבית הסטודנטים היא בתחומי המלצרות, דיילות מכירה או השמירה עם משמרות גמישות ועבודה בשעות בלתי שגרתיות. יחד עם זאת, מרבית הסטודנטים אינם מודעים לעובדה כי קיימת גם אופציה נוספת, מרתקת, מסקרנת ומלהיבה: ניצבות.
 
תחום הניצבות מסווג כעבודה מכניסה, מלהיבה גמישה, ובמיוחד כזו המאפשרת ללמוד. מהו התחום הזה, וכיצד ניתן לפנות אליו?
 

עבודה זמנית לסטודנטים בתחום הניצבות

במידה ואתם מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים מוטב שתדעו שתחום הניצבות מהווה את אחת מן ההצעות האופטימאליות עבורכם מסיבות רבות כשבתחום הזה דרושים תמיד ניצבים, בין אם לתוכניות טלוויזיה וסרטים, ובין אם לפרסומות ולמגוון הפקות שונות.
 
התפקיד של הניצב אינו מצריך כישרון, הכשרה באמצעות סדנאות משחק או יופי ייחודי כשל דוגמנים, והוא מתאים לכל אחד החל מבני נוער וסטודנטים וכלה במבוגרים בני גיל הזהב.
 
תפקידו של הניצב הינו לרוב מזערי, והוא עשוי לכלול זמן החשיפה קצרצר של מספר שניות מצומצם בלבד, אך יחד עם זאת, השכר אינו מחושב על פי זמן החשיפה על המסך כי אם על פי שעות הצילומים. תפקידו של הניצב לרוב אינו מצריך שורות טקסט אלא להוות כמעין תפאורת רקע בלבד, אף על פי שלעתים ניתן להתקדם אל תפקיד "ביטים", הכולל גם טקסט קצר.
 עבודה זמנית לסטודנטים

כיצד למצוא עבודה בתחום ההפקות כשחקן או ניצב?

על מנת להיכנס אל תחום ההפקות כשחקן, ביט או ניצב עולה הצורך בייצוג באמצעות סוכנות ליהוק, שתפקידה לדאוג להגדיר תפקידים, להתאים את צוות השחקנים אל תפקידים מוגדרים, להעביר תאריכי אודישנים וכדומה.
 
TAKE2 הינה סוכנות שחקנים המובילה בארץ, והיא נחשבת לסוכנות הניצבים הותיקה בישראל. סוכנות הניצבים הוקמה באמצעות גדי בר לביא לפני מעל ל-20 שנה, ופועלת ללא לאות הן לטובת לקוחותיה והן לטובת השחקנים והניצבים, ומבטיחה לכל אדם את האודישנים המותאמים לו ביותר.
 
אז אם אתם תרים אחר עבודה זמנית לסטודנטים, המלווה בחוויה בלתי שגרתית, מסקרנת ומאתגרת, אשר פותחת צוהר אל אפיקים חדשים, צרו עימנו קשר ובואו להתנסות בתחום.