4<>
כיצד ניתן למצוא בקלות עבודה ללא ניסיון?
קטגוריה ראשית » כיצד ניתן למצוא בקלות עבודה ללא ניסיון?
 המשימה הכרוכה בחיפוש אחר עבודה חדשה אינה מוגדרת פשוטה כלל וכלל, במיוחד עבור אלו המחפשים עבודה ללא ניסיון קודם.
 
בקטגוריה הזו נכללים דורשי עבודה בעלי ידע מקצועי או תואר אקדמי שהחליטו להסב את מקצועם ומעוניינים להשתלב בשוק העבודה בתחום החדש שבחרו, או לחלופין סטודנטים המחפשים עבודה זמנית לסטודנטים, כזו שתעניק להם את היכולת להתקיים כלכלית ולשלם חשבונות לכל משך זמן לימודיהם, ומנגד תאפשר להם גם גמישות מרבית ביכולת שלהם להתנהל ולנתב בין סדר היום העמוס שלהם הגדוש בלימודים, עבודות סמינריוניות ומבחנים לבין הזמן הפנוי אותו הם יכולים להקדיש לצורכי פרנסה.
 
רבים מקרב הסטודנטים בטוחים שהתחומי העיסוק הבלעדיים הם המלצרות, הניקיון, השמירה והאבטחה, והם אינם מודעים לעובדה שקיים תחום אטרקטיבי ומושך הרבה יותר- תחום הניצבות.
 

עבודה ללא ניסיון בתחום הניצבות

במידה ואתם מחפשים עבודה ללא ניסיון, מוטב שתדעו שלא זו בלבד שתחום הניצבות אינו מצריך כל ניסיון או רקע כגון לימודי תיאטרון או סדנאות משחק, אלא שבנוסף לכך אין צורך במראה ייחודי כשל דוגמנים, והוא מותאם לכל גיל ולכל קטגוריה של אוכלוסיה.
 
זוהי עבודה שאינה מצריכה הצגת קורות חיים, ואף לא הצטרפות אל מעגל העבודה באמצעות קשרים חברתיים. אופי העבודה אינו מצריך פנייה לחברות השמה, וגם לא סדרות מטלטלות של ראיונות עבודה בהם עליכם להציג את שלל כישוריכם הייחודיים.
 
מהו בדיוק תחום הניצבות, ובמה כרוך העיסוק? בכל פרסומת, תכנית טלוויזיה או סרט ישנם אנשים שתפקידם לשמש כתפאורה ורקע להתרחשות. התפקיד מכונה "ניצבות", והוא אינו מצריך כל ניסיון קודם בתחום על מנת להתקבל לתפקיד.
עבודה ללא ניסיון
 

סוכנות הליהוק TAKE2- סוכנות הליהוק המובילה בישראל

באופן עקרוני, על מנת להתקבל לעבודה כניצבים קיימת אפשרות של הגעה אל אודישנים באופן עצמאי, אך מרבית השחקנים והניצבים מיוצגים באמצעות סוכנות ליהוק מוכרת, כשלמיוצגים מטעמה ישנם סיכויים רבים יותר לקבל תפקיד.
 
אחת הסוכנויות הותיקות והגדולות ביותר בארץ היא סוכנות הליהוק TAKE2 אשר עוסקת בייצוג ניצבים בדרך האפקטיבית והמקצועית ביותר, באופן שמעלה משמעותית את הסיכויים של כל אלו המעוניינים במציאת עבודה ללא ניסיון.
 
הסוכנות נוסדה בשנת 1991 על ידי גדי בר לביא על מנת להעניק לראשונה בישראל שירות מקצועי לתעשיית הטלוויזיה והקולנוע. אל הסוכנות הצטרף בשנת 1993 דודי שמיר המתפקד כיום כמנכ"ל הסוכנות.
 
במהלך השנים התרחבה סוכנות הליהוק, וכיום מיוצגיה נוטלים חלק בלתי נפרד בכל הפקת סדרת טלוויזיה, סרט קולנוע או פרסומת בישראל. אז אם גם אתם מעוניינים להתפרנס בדרך חווייתית ומלהיבה, בואו להתנסות בתחום הניצבות.