4<>
עבודה זמנית לסטודנטים-מאפיינים שכיחים
קטגוריה ראשית » עבודה זמנית לסטודנטים-מאפיינים שכיחים
 
כמעט כל סטודנט מגיע להבנה שלהיות סטודנט איננה משימה קלה במיוחד, והיא משולבת במגוון רחב של התלבטויות עוד בטרם החל הסטודנט בלימודיו, החל מן ההתלבטויות הנוגעות לאופי הלימודים ואופי המוסד האקדמי וכלה במציאת מקום מגורים ומקור פרנסה.
 
עבודה זמנית לסטודנטים מהווה בגדר צורך הכרחי עבור מרבית הצעירים המחליטים לפנות אל עבר הלימודים הגבוהים, על מנת להצליח לעמוד הן בתשלומי שכר הלימוד והן בתשלומי שכר הדירה. יישנם מספר מאפיינים שהינם שכיחים במיוחד במשרת הסטודנט, שהבולט שבהן הוא החיפוש אחר עבודה ללא ניסיון. אמנם ישנן משרות המאפשרות  לסטודנטים קידום בתחום בו בחרו ללמוד ולהתמקצע, אך מסתבר שמרבית הסטודנטים יעדיפו עבודה שניתן לעסוק בה בשעות בלתי שגרתיות, שניתן ולהרוויח בה כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן.
 

עבודה זמנית לסטודנטים בתחום המשחק

בדרך כלל, עבודה זמנית לסטודנטים מתומחרת על פי שעות או משמרות, וסטודנטים יעדיפו משרות של  עבודות כלליות במשמרות לילה או בסופי שבוע וחגים, בהן התעריף גבוה יותר, ועשוי להגיע עד לכדי 150% מהתעריף בשעות הקונבנציונאליות. סטודנטים הינם לרוב צעירים וחסרי מחויבויות משפחתית הכובלות אותם אל הבית דווקא בשעות המנוחה המקובלות, כך שהדבר אינו מהווה מגבלה מבחינתם. הסטטיסטיקות מראות כי סטודנטים פונים לרוב לעסוק במשרות כמו מלצרות, שמירה ואבטחה, איוש מוקדי שירות ועבודות על בסיס עונתי. אחת האפשרויות הנוספות לסטודנטים אשר חושבים מחוץ לקופסה היא עבודה מטעם ,TAKE 2 סוכנות שחקנים המובילה בישראל.

עבודה זמנית לסטודנטים

   עבודה זמנית לסטודנטים

TAKE 2

הינה סוכנות ליהוק הראשונה בארץ, אשר נוסדה בשנת 1991 באמצעות גדי בר לביא, הנחשב כיום לאחת הדמויות הוותיקות והמקצועיות ביותר בתחום הביטים והניצבים.
 

עבודה זמנית עם חוויה בלתי שגרתית

עבודה זמנית לסטודנטים עשויה להיות משמימה, מייגעת ומשעממת, או לחלופין להוות חוויה בלתי שגרתית עם שכר בצידה בתחום הניצבות. זוהי משרה מכניסה וגמישה, המותאמת לכל אחד ואחת- צעירים ומבוגרים, סטודנטים או פנסיונרים, כשהתפקיד אינו מותנה בניסיון או בצורך לעבור סדנאות משחק כלשהן, ואינו דורש כישרון כלשהו, מראה ייחודי של דוגמנים וכיוצא בזה.
 
הדרישה לניצבים וניצבות עבור תכניות טלוויזיה, סרטים, פרסומות והפקות שונות קיימת תמיד, בין אם הדרישה נוגעת אל הפקה עתירת תקציב ובין אם בפרסומת קצרצרה. אמנם זמן החשיפה שאותו מקבלים ניצבים על המרקע עשוי להיות מזערי, אך להוות חלק פעיל מהפקה מקצועית מהווה בגדר חוויה בלתי שגרתית וייחודית בפני עצמה, כאשר השכר מחושב ניתן על פי שעות השהות באתר הצילומים ולא על פי זמן החשיפה על המסך.