4<>
כיצד למצוא במהירות עבודה ללא ניסיון?
קטגוריה ראשית » כיצד למצוא במהירות עבודה ללא ניסיון?
מצב השוק כיום אינו מרקיע שחקים, ואף אנשים בעלי משרות נחשקות עלולים בזמנים אלו למצוא לפתע את עצמם בסטאטוס של מובטלים. חיפוש אחר עבודה הינו בגדר עבודה לכל דבר, ולכן, במידה ואתם מובטלים מאונס או תרים אחר עבודה זמנית לסטודנטים, מומלץ להקצות לחיפוש העבודה זמן קבוע מדי יום, תוך ביצוע מספר מהלכים המקדמים את המטרה. חשוב לרכז את כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים על מנת שבעת הצורך יהיו נגישים וזמינים.
 
 יש לתכנן את המהלכים לכל הפחות שבועיים קדימה, על אף שלכאורה קיים לא מעט זמן פנוי אך "הזמן הפנוי" הזה מהווה משאב יקר, ויש לו נטייה חזקה לחמוק מבין האצבעות ולהתפוגג. בנסיבות בהן הזמן והמצב הכלכלי דוחקים, מוטב להיות פתוחים אל כל הערוצים ולא לשלול את האופציות של עבודה זמנית או עבודה ללא ניסיון.
 
עבודה ללא ניסיון
   עבודה ללא ניסיון

עבודה ללא ניסיון- כניצבים בסרטים ופרסומות

אחת האפשרויות המכניסות והגמישות ביותר לכל אלו אשר תרים אחר עבודה זמנית או עבודה ללא ניסיון היא תחום הניצבות לפרסומות, תוכניות טלוויזיה, סרטים והפקות שונות. העבודה בתחום מהווה בגדר הצעה מושלמת הן בשל העובדה שאופי העבודה אינו מצריך ניסיון כלשהו כמו סדנאות משחק למיניהן, והן בשל העובדה שהעבודה מותאמת לכל אדם באשר הוא ללא התניה בכישרון או יופי ייחודי של דוגמנים.
 
 הביקוש לניצבים נדרש לכל הפקה, החל מסדרת טלוויזיה עתירת תקציב וכלה בפרסומת קצרצרה. כמו כן, השכר המוענק לניצבים הינו על בסיס השעות על סט הצילומים ולא על פי זמן ההופעה בפועל על המסך, גם אם זמן החשיפה שאותו מקבלים הניצבים על המסך הינו מזערי.
 

עבודה זמנית עם פוטנציאל לקריירה -TAKE 2

הביטוי "עבודה ללא ניסיון" עשוי להעלות בקרב רבים קונוטציה של עבודה קשה, חד גונית ומשעממת כמו עבודות בתחומי המלצרות, הניקיון, השמירה והאבטחה, אך יחד עם זאת קיימת גם אופציה אחרת ובלתי שגרתית, רוויה בחוויות ובעלת שכר הוגן בצידה בתפקיד של ניצבים הפקות שונות.

זוהי עבודה זמנית עם פוטנציאל לקריירה,

ועל מנת להיכנס אל תחום ההפקות בתפקיד ניצב או שחקן, עולה הצורך בייצוג מטעם סוכנות ליהוק אשר דואגת להגדרות התפקיד, העברת תאריכי אודישנים וכדומה, ואחת הסוכנויות המובילות בארץ היא הסוכנות TAKE 2 אשר נוסדה לפני למעלה מעשרים שנה על ידי גדי בר לביא, אליה הצטרף בחלוף שנתיים דודי שמיר המשמש כיום כמנכ"ל הסוכנות. אז אם אתם בשלבי חיפוש אחר עבודה עם אתגר בצידה- מומלץ לפנות אל תחום הניצבות.